інформація для викладачів

 

ШАНОВНІ КОЛЕГИ

В умовах організації освітього процесу за допомоги елементів дистанційного навчання можливо вам стане в нагоді відеоурок користування програмою ZOOM. В нашому коледжі є власна ліцензійна база для навчання в ZOOM і кожен вчитель може долучитись до неї.

Зум – це інструмент для проведення відеоконференцій. З його допомогою діти можуть відвідувати онлайн-уроки,

Ліцензійна версія Зум пропонує користувачам багато опцій. Наприклад, за допомогою спеціальних зображень сигналізувати вчителю, що у вас є запитання, проводити мозковий штурм на віртуальній дошці і спільно виконувати проєкти, коментуючи документи на екранах інших учнів. 

Чи треба учням створювати аккаунт у Зумі?

Зазвичай дітям не потрібно створювати облікового запису в Зумі, якщо вони просто приєднуються до зустрічі, створеної вчителем. Акаунт потрібен лише організаторам зустрічі. 

Однак учитель може створити зустріч лише для авторизованих учасників – у такому випадку для входу в конференцію потрібно ввійти у свій акаунт або ввести пароль. Обмеження учасників використовується з міркувань безпеки – непрохані гості не можуть приєднатися до конференції

Що учні можуть робити у ЗУМІ?

Крім голосового спілкування, Зум дає дітям безліч інструментів для взаємодії одне з одним і з учителем, для спільної роботи і роботи в малих групах. Якщо певні опції не потрібні на уроці, вчитель може їх вимкнути. Ось лише декілька функцій Зум, які може використовувати вчитель:

  • і навіть коментувати документи, (викладачі можуть налаштувати обмеження, щоб лише вони могли ділитися екраном під час зустрічі);
  • віртуальна дошка – це інструмент для мозкового штурму, де діти можуть залишати на дошці ідеї для групового ділитися екраном – це дає можливість усьому класу переглядати екран комп’ютера одної людини проєкту, додавати зображення тощо;
  • кімнати – учитель може обʼєднати клас у менші групи для обговорення певного питання або виконання завдання, а потім зібрати весь клас разом;
  • значки «піднести руку», «не погодитися», «аплодувати», «прискорити», «уповільнити» – учні використовують їх, щоб поставити запитання, відреагувати на репліку або попросити вчителя говорити швидше чи повільніше;
  • груповий чат – учні можуть надсилати повідомлення всьому класу;
  • приватний чат – також можна надсилати особисті повідомлення іншим учням (учитель не може переглядати повідомлення в приватних чатах)